W obecnych czasach sklepy nie są jedynie miejscem, w którym dokonujemy zakupów. Spędzamy tam swój wolny czas, godzinami spacerujemy po galeriach handlowych i oglądamy te produkty, które wzbudziły nasze zainteresowanie. Przebywamy w sklepach dłużej, z uwagi na ogromny wybór produktów i trudności z podjęciem decyzji, co wybrać. Sprzedawcy mają tę świadomość, że klienci są bombardowani nadzwyczajną ilością towarów i różnego rodzaju usług, dlatego starają się jak najbardziej wyeksponować swoje produkty i zachęcić klientów do dokonania zakupów właśnie z ich sklepie. Istnieje wiele sposobów na to, aby skłonić klientów do wizyty w konkretnym sklepie i do wyboru naszych produktów. Jednym z nich są manekiny sklepowe i ekspozytory.
Manekiny sklepowe jako ekspozytory
Przede wszystkim istotna jest reklama. Jeśli klient ma świadomość marki i kojarzy mu się ona pozytywnie, prawdopodobnie chętnie zajrzy do danego sklepu. Inną ważną kwestią jest aranżacja wnętrza – sprzedawcy i właściciele sklepów coraz częściej korzystają z usług profesjonalnych projektantów wnętrz, którzy mają wiedzę i doświadczenie na temat tego, jak projektować wnętrze, aby było on przyjemne dla klientów. Bardzo ważna jest oczywiście jakość towarów i ich cena – dla większości klientów jest to absolutny priorytet. Niemniej jednak całe otoczenie i możliwość czerpania przyjemności z robienia zakupów staje się dla konsumentów naprawdę istotną wartością.
Przemyślana ekspozycja – dźwignią handlu
Wyposażenie sklepu jest tym, na co czasem nie zwracamy uwagi. Niesłusznie, ponieważ proszę spróbować wyobrazić sobie sklep bez lad, kas, półek, stojaków czy w przypadku sklepów odzieżowych – manekinów sklepowych. Te ostatnie pełnią wyjątkową ważną rolę, ponieważ pozwalają w korzystny sposób wyeksponować towary, a konkretnie ubrania. Nowoczesne manekiny nie tylko wyglądają bardzo realistycznie, ale można za ich pomocą tworzyć ciekawe stylizacje, łączyć ubrania dostępne w danych sklepie, a w efekcie pobudzać wyobraźnię klientów na temat dostępnych produktów. Manekiny pozwalają pokazywać klientów nie tylko dostępne opcje, ale budują one komunikat, zgodnie z którym wejście do danego sklepu i zakupienie towarów pomoże w osiągnięciu korzystnego i modnego wizerunku.
Nowoczesne manekiny sklepowe powinny przyciągać wzrok, charakteryzować się lekkością, ale też nie mogą być kontrowersyjne i nachalne, tak by nie odwracały uwagi klientów od eksponowanej stylizacji. Oferujemy Państwu takie właśnie manekiny sklepowe – estetyczne i wysokiej jakości. Pozwolą one nie tylko na stworzenie przyciągającej wzrok wystawy, lecz na zbudowanie pozytywnego wizerunku sklepu. Gwarantujemy korzystne ceny i wysoką jakość usług. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.
- C – 01 na bieliznę męską
- C – 02 na damską bieliznę
- C – 03 na biustonosz
- C – 03A na biustonosze-pełny
- C – 04 na czapki, kapelusze
- C – 05 na dziecięce skarpety
- C – 06 do powieszenia na bluzkę
- C – 07 na spodnie/spódnice
- C – 08 na spódnice/sukienki
- C – 09 męski na garnitury
- C – 10 męski na marynarki
- C – 11 manekin dziecięcy
- C – 12 manekin ciążowy
- C – 13 pełnopostaciowy damski
- C – 14 pełnopostaciowy męski
- C – 15 pełnopostaciowy młodzieżowy
- C – 16 pełnopostaciowy dziecięcy
- C – 17 na skarpęty męskie
- C – 18 na skarpety damskie
- C – 19 na rajstopy
- C – 20 noga manekina
- C – 21 tors na bieliznę
- C – 22 tors damski na bluzkę
- C – 22a tors damski na bluzkę
- C – 23 tors „brokat”
- C – 24 tors wiszący na bieliznę
- C – 25 tors prosty na bieliznę
- C – 26 tors w koszulce
- C – 27 tors damski z głową
- C – 28 tors brokat z głową
- C – 29 tors męski z głową
- C – 30 tors męski na bieliznę
- C – 31 tors męski na bluzę
- C – 32 tors stoj. dziecięcy
- C – 33 tors nogi na getry
- C-34 manekin damski „EWA”